I'm here

for a good happy life

I'm here

for a good happy life

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

خایلی خب

يكشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۱۸ ق.ظ

اینجا این پست احتمالا اخرین ابراز احساسات من به شخصی عوضی هستش که خودش میدونه کی هست و احمق اینجا رو میخونه.

من بار ها با خودم فکر کردم که شاید تو خیر خواه من بودی ولی تو فقط یک لاشی هستی نه بیشتر. شاید اگه وقتی متاهل بودی باتو از گلیمت درازتر نمیکردی و نمیخواستی لاس بزنی یا سکس چت کنی میتونستم خاطره خوبی ازت داشته باشم. من نمیگم تو صد در صد مقصری ولی اینو میدونم  که من یه موجود کاملا بی دفاع بودم که توی لاشی صداش میکردی فرشته. خب؟

این یه خاطره خوب تو ذهن من نیست. تو صرفا یه تجربه ای و لیاقت بیش از اون بودن رو هم نداری و نداشتی و نخواهی داشت. پس واسه خودت فاز برندار.

بهتره روی ابعاد روانی خودت کار کنی و درست شون کنی. هر کی باید از خودش شروع کنه .

اَییی.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۱۱
همون دختره

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی