I'm here

for a good happy life

I'm here

for a good happy life

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

The first

سه شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۰۸ ق.ظ

خب این اولین پست این وبلاگ هست.

خب 

درواقع میخوام یکسری صحبت ها و نتایج روزانه م رو اینجا بنویسم.

آقا ای کیو من باید بیاد بالا‌. خب باید حسابی درباره ش تحقیق کنم و یاد بگیرم.

آیا ای کیو هوش هیجانی همون دوست بودن با هر آدم کونی هست؟

یا فقط برقراری ارتباط مناسب با این آدما هست؟ جوری که بتونی ازشون کار بخوای.

امشب دیدم که یکی که واقعا ازش خوشم نمیاد یکی بچه های دبیرستان که با هم دوست بودیم یه مدت زیادی و من تنایج جالبی نگرفتم دربارش و کات کردیم.اومده بود آخرین پست جدی رو لایک کرده بود.

اولش واقعا یه احساس هیجان و اضطراب ناشی از نمیدونم چی جوری که نفسام تند شده بود و داشتم عرق میگردم منو گرفته بود. حالا نه ابنکه از خود بی خود بشم. بعد یه حس هه هه اینو ببین چه اعتماد بنفسی داره این اوشگول اومد سراغم. 

این جملات الان بهترین توصیف از احساسی هست که داشتم.

و بعدش دیدم بچه های دیگه رو که تو دبیرستان باهاشون هم کلاسی بودم فالوش کردن . خیلی فالور داشتن. هزار و خورده ای!

دیدم همشون دانشگاه شهر خودمونن و اون عن خانوم هم داره فیزیک میخونه. بی برو تو کونم باو.

میدونی یه لحظه تصور کردم خودم و اون رو ودیدار دوباره مون رو که چقدر خنده دار میشه.

و بعد فکر کردم که من چقدر همشهری دختر دیدم که واقعا آدمای حسود و بدذاتی بودن و البته میشه گفت باهوش و درس خون هم بودن.

دیدین مثلا بعضی دکترا هستن مشکل روانی دارن. اینا انگار یه چیزی تو همون مایه ها میخاسن بشن.

میدونی بعضی وقتا زمان میگذره میگذره تا تو میفهمی کجای دنیا بودی و کجا هستی الان.

من اونزمان ودقعا با این آدما مشکل داشتم. نمیتونستم باهاشون کنار بیام. نمیتونستم از ته قلبم دوستون داشته باشم. تو ظاهر سعی میکردم معمولی و ساکت باشم که کمتر باهاشون دمخور بشم. واقعا که شهر ما چه عن خانومایی رو که پرورش نمیده. غیبت میکنن پشت سر هم و...

در یک کلام شخصیت ندارن. دیگه بهترینشون سعی میکنن شیک پوش باشن. یا در ظاهر روابط با همه عالی باشه و در باطن فقط و فقط به فکر سواری گرفتن از دیگران به راه های مختلفن.

و این رو ممکنه خیلی طول بکشه تا بفهمی.

جدی چن تا دختر داره تو فالوراش که سه تاش ما هستیم که اون سال استادمون بود. ظاهرا اون دو سال سال های تاثیرگذاری تو زندگیش بوده.

یکی دیگم هست و بجز اون یه دختر دیگم هست که ترکیه س و عکسای لختی مختی میذاره و جدی هر سال تولدش باید جهت ک.ص لیسی بدو بدو بره تبریک بگه.

ینی تو ۱۵ سال تدریس کلا بجز ما ۴ تا دو نفر دیگه رو نگه داشته بین آشناهاش.

حداقل تو اینستا.

تاپاله خانوم رو ببین.

مامانم میگه اکثر اینایی که خوشگلن خودشون خنگن!

بجز من البته که من بجاش باید رو روابطم کار کنم.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۱۸
همون دختره

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی