I'm here

for a good happy life

I'm here

for a good happy life

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

استادم

جمعه, ۲۸ تیر ۱۳۹۸، ۰۶:۲۷ ب.ظ

آقا یه زن و شوهر استاد تو دانشگاه ما هستن. من یه ترم با شوهره کلاس داشتم. الان یذره باهاش رفیق شدم. ینی مثلا در حد سلام علیک داشتن.

از زنش بیشتر خوشم میاد. روش کراش وحشتناک ندارم ولی این الگوی منه.

خانومش خیلی مهربونه. شوهره عصبیه بیشتر. منم واسه نمره متاسفانه باهاش کنار اومدم.

یه روز دیدمش تو دانشگاه در حالیکه که گفته بود من اون روز ها نیستم دانشگاه. دیدم رد شد رفت تو اتاقش. گفتم خب برم یه سلامی بکنم. رفتم سلام علیک کردم بعدش گفت با من کار دارین؟؟!

منم گفتم بله.

گفتش که ببخشید برید طبقه بالا و فلان و من فهمیدم که داره میگه برو. گفتم باشه در و بستم رفتم.

فرداش با خانومش و بچه داشتن رد میشدن با ماشین ترمز زدش بغل من گفت خانوم فلانی به شما داره میگه خاله بچم!

خلاصه خندیدیم و اینا و منم یه ذره آخی و اینا گفتم و رفتن.

بچه کپی باباشه.

الهی.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۲۸
همون دختره

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی