I'm here

for a good happy life

I'm here

for a good happy life

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

خودم

پنجشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۸، ۰۴:۴۴ ق.ظ

میگن خوبه ادم خودش هوای خودشو داشته باشه.

 

من در حال چرت و پرت و کسشر گفتن با استاد با این تفکر که دارم خرش میکنم و اینجوری بهم کمک میکنه.

من چند ساعت بعد من در حال صحبت با خودم:

چه گوهی بود خوردم. خاک بر سرت واقعا. لاس میزدی؟!!

ریدم تو فکرت و...

 

 

سین الف تا الانم هر سری تظرتو میخونم غش میکنم از خنده

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۲۸
همون دختره

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی