I'm here

for a good happy life

I'm here

for a good happy life

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

لجن

شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۸، ۰۴:۳۶ ق.ظ

میدونی چه موضوعی منو تحت تاثیر قرار میده؟

 

اینکه تو خودت از میزان لجن بودن خودت مطلع بودی.

اونجوری نبود که یدفه همچی پیش بیاد و تو غافلگیر بشی.

تو میدونستی نیت من چقدر ساده و پاک هست و خودت چقدر عقده ای و حقیر هستی و دنبال یه مفعول میگردی.

امیدوارم سر عزیزانت یا خودت بیاد.

البته اگه کارما درست کار گنه که هیچ نگرانی ندادم دیگه.

وحشی اشغال من فقط یه دختر بچه بودم.

 

 

به یه چیز اعتقاد دارم.

اینکه ادم شخصیت واقعیش و ذاتش رو وقتی نشون میده که یه نفر بهش پناه بیاره.

خواه حیوون یا ادم.

و میبینی؟

لجن تر از چیزی هستی که بشه راجع بهش فکر کرد.

حرومزاده

 

اگه بخوام این آدم رو براتون توصیف کنم.

فیلم لولیتا رو دیدین؟

اون مرده نقش اصلی هست دیدین چقدر حشری و مریضه؟

دیدین پقدر کثافت خالصه و با دیدن دختره هم تحریک میشه؟

تاسف

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۳۰
همون دختره

نظرات  (۱)

اکثر مردها حشری و هات هستند ولی فکر نکنم مردی به خودش اجازه بده بدون اجازه و این چیزا به سمت دختری بره مگه اینکه واقعا مرد نباشه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی