I'm here

for a good happy life

I'm here

for a good happy life

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

تجربه ها

دوشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۸، ۰۹:۴۱ ق.ظ

گرچه خیلی وقتا از تصور رابطه های جنسی رابطه قبلیم حالم بد میشه، گاهی اوقات عصبی میشم گاهی اوقات حسرت میخورم.

از شما چه پنهون گاهی اوقات وافعا دلم میخواد برگردم به اون روز ها.

برا همینا شرایط سخت میشه گاهی. چون یادم میفته چقدر لاشی بود مردک کیری با اون سن و سال.

راست میگن عشق های خیلی آتیشی همیشه یه طرف خیلی لاشیه یه طرف خیلی کسخول بچه ها.

من کسخول شده بودم.

بچه ها ولی من از تجربه هام پشیمون نیستم.

حالا که تموم شد و رفت.

ولی 

خب بهر حال تجربه بود.

قبلا فک میکردم خب حالا که یارو دکتره و دانشگا تهرانی ینی خیلی حالیشه.

ینی سالمه. فک میکردم خیلی شاخه که با همه اینا پول و جایگاه اجتماعی هم داره.همه میزارنش رو چشماشون.

ولی اصلا لزومی به سالم بودنش نیست.

یه اصل روانشناسی هست که میگه وقتی شما خودتون رو پیش یه نفر منفعل میکنید اجازه میدید خوی وحشی اون بیدار شه و به گاتون بده.

چون معنیش این هست که برا خودتون ارزش قائل نیستید.

مثلا یارو هم اتاقیم یه سال هم از من کوچیکتره اومده واسه من شاخ شده دیروز مثلا اومده جارو کنه . که نوبتش رو انجام بده. بعد به من میگه ربتی پایین جارو رو هم با خودت ببر!

منم گفتم مگه کارت خودت دست مسئول نیستش؟

گفت چرا.

گفتم من اینکارو نمیکنم چون کارتت گم بشه من حوصله داستان ندارم.

ناراحت شد.

خب بشه.

قرار نیس کارای اونو من انجام بدم.

خودشم فهمید.

نشست سر جاش.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۱۵
همون دختره

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی