I'm here

for a good happy life

I'm here

for a good happy life

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

امروز

جمعه, ۱۹ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۵۰ ق.ظ

امروز رفته بودم پیش دوستم.

برگشت گفت که فلانی؛ اسم تی ای مون چی بودش؟

منم نگاش کردم.

گفت مثلا باقالی پور؟

گفتم آره انگار

گفت تو با اون رل زدی آیا؟

گفتم وات؟

گفت بچه ها میگفتن تو با اون رل زدی؟ جان من نکردی؟

من : دقیقا کی همچین حرفی زده؟

تازه میگه یادم نیس عن خانوم.

گفتم والا آش نخورده دهن سوخته.

کونیا.

بیان برن این تو همشون.

تازه آخرش میگه پسره بد هم نیستا. قبلا میگفت اه پیف چون پسره تحویلش نمیگرفت.

گفتم گوه نخور.

حس میکنم چوب تو اونجای پسره کردن چون جدیدا تو چشمای منم نگا نمیکنه بدبخت گوه که مبادا سلام کنه.

بهرحال به کیرم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۱۹
همون دختره

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی