I'm here

for a good happy life

I'm here

for a good happy life

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

زندگی ۳

جمعه, ۱ آذر ۱۳۹۸، ۰۲:۳۳ ق.ظ

واقعا زندگی تو روستا با ادم چیکار میکنه؟

من فک میکنم به شدت ادم رو بزرگ میکنه.

فکرشو بکن کلی زحمت میکشی یه بره رو بزرگ میکنی کلی براش ذوق میکنی بعد مجبوری بفروشیش یا بخوریش چون سیستم همینه کلا.

یکی از بچه ها هم اتاقیم که پدرش دامداری داری مصداق کامل همین ماجراس.

احساساتش نسبت به از دست دادن اشخاص یا اشیا به شدت کمه.

انگار یجورایی بازی زندگی رو یاد گرفته و دیگه براش اهمیتی نداره که کی تنهاش بذاره. یاد گرفته مستقل و شاد زندگی کنه.

واسه همین من دوست ندارم با یه بزرگ شده روستا ازدواج کنم چون خیلی راحت میتونن تنهات بذارن.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۰۱
همون دختره

نظرات  (۵)

من با اینکه بچه روستا هستم از جوجه رنگی ها هم میترسم 

چه برسه به اینکه بخوام بزرگشون کنم و بخورمشون

من اصلا مرغ محلی نمیخورم فقط بازاری 

همینطور بره

 

پاسخ:
🙂
۰۱ آذر ۹۸ ، ۰۳:۰۰ اشکان ارشادی

سلام 

محیط روستا واقعا غنی هست و من خودم وقتیکه تاریخ میخواندم و بررسی میکردم ؛ میدیدم که در روستا همه‌چیز تقریبا حفظ میشه. شهر هم مزایا و معایبی داره ،! البته که روستاییان مورد ظلم و ستم بودند ولی در جهانگیری مثل حمله مغول! شهرها با کشتار و ویرانی بدی روبرو میشدند. روستا چون محل تولیده! توسط مهاجمین اغلب کشتارگاه نمیشد چون برای مالیات و پرورش اسب و تولید غذا مورد نیاز بودند. 

این بحث زیادی رو می طلبد و همینجا خاتمه میدم ،،، شاید یک مقاله تکمیلی در همین مورد نوشتم ، فقط اینکه شهر و روستا هرکدام مزایا و معایبی رو برای ساکنین خودشان داشته‌اند و شهری و روستایی هرکدام آسیبهایی رو دیده که دیگری ندیده! یا از چیزهایی بهره برده که دیگری ندیده! 

خودم بچه شهرم ، کلانشهری بزرگ ، خیلی پست خوبی بود ، میتوانی ادامه اش بدی . 

در پناه خدا باشی. 

پاسخ:
سلام
خیلی ممنونم نظرت رو با ما درمیون گذاشتی
اره خیلی فرق هست بین بزرگ شدن شهری و روستایی.

تو چطوری به وی پی ان وصلی؟

نه هیچ کلیتی وجود نداره

نظر من اینه آدمی که به اون حد از بلوغ فکری رسیده باشه که وابستگی به شخص یا چیزی نداشته باشه اول از همه عاشق نمیشه دوم اینکه اگه هم آگاهانه انتخابی کردبه همین راحتی شریک زندگیش رو رها نمیکنه

پاسخ:
درست شم همینه.
ولی اینها انگار واقعا حسی توشون نمیمونه.
پارتنر قبلی من روستا بزرگ شده بود.
دهن منو سرویس کرد

۰۱ آذر ۹۸ ، ۱۳:۴۸ اشکان ارشادی

سلام 

منظورت از پی ان چیه؟ واضح بگو ، تا کامل برات شرح بدم. 

چون من اصلا ف ی ل ت ر شکن ندارم ، چه عاملی باعث شد فکر کنی از اینا دارم ، حتما پرچم آمریکا که برای آی پی من میاد درسته؟ 

اگه اینه بگو تا کامل برایت بگم.

پاسخ:
وی پی ان نداری؟‌
آره.
بفرمایین.

۰۱ آذر ۹۸ ، ۱۴:۰۴ اشکان ارشادی

سلام مجدد 

این پرچمها که بیان میزنه ، همه الکیه وگرنه من وی پی ان ندارم. 

خود بیان هم پرسیده شده ، گفته شرکتهاتون خارجی میخرند. 

من همراه اول. 

وی پی ان ندارم. الکیه 

پاسخ:

اوکی.


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی